Post by granitvamecult on Mar 5, 2022 18:59:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ polytone ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ polytone IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit lisää pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ polytone 2022 version ▞▞▞
Tämä olisi voinut olla yksi suosikkirytmipeleistäni "ainutlaatuisella" ensimmäisen persoonan tyylillä. Olen jo nähnyt toisen sovelluksen, jolla on samanlainen pelityyli, vain paremmalla musiikilla ja enemmän p2p:tä. Tässä on puhdas käyttöliittymä ja pehmeä musiikki, mutta siitä puuttuu etsimäni pop. Lisäksi peli turhauttaa minua, kun lyön nuotteja osumalaatikoihin, ja peli laskee sen epäonnistuneeksi. En uskonut, että rytmipeli voisi turhauttaa minua.
Hei! Sovelluksessa näyttää olevan ongelma. Aina kun soitan kappaleen ja kun olen valinnut offsetin, kappale päättyy välittömästi. Tarvitsen nopean vastauksen, jotta voin pelata peliä, koska olen uusi siinä ^^ Edit: Poistin välimuistin ja toimii taas kunnolla
Parempi kuin kaikki muut
Se ei toista yhtään kappaletta, ei edes opetusohjelma toimi
Upea muotoilu ja upea valikoima musiikkia!
polytone Musica zyc
Rakastan todella tätä peliä
Vau, en koskaan odota tältä ainutlaatuiselta rytmipeliltä. Se näyttää helpolta katsojan näkökulmasta, mutta todellisuudessa se ei ole sitä. Se näyttää mahtavalta, se toteutettiin hyvin, ja konsepti itsessään on hyvin ainutlaatuinen. On ilo asentaa tämä peli. Toivottavasti nähdään lisää parannuksia.
Ensimmäinen se ei ollut ensimmäinen ensimmäisen persoonan rytmipeli. Ph : sukeltaja on. Toiseksi se ei tue 2 sormen soitinta (peukaloita). Se tukee, mutta vain helppoa lvl:ää, mikä ei ole ollenkaan haastavaa. Ja pienin ennakko lvl 50 alr antaa 4 sormen vaiheen. Lmao. Mutta tämä peli on todella kiva. Grafiikka on hieno. Tulossivu on erittäin yksityiskohtainen. Se on vain niin täydellinen. 4/5
Hyvä peli
Varmasti loistava konsepti pelille, asetukset ovat erittäin muokattavissa, mikä mahdollistaa erilaisen pelityylin, mutta kaavion laatu on kauhea. Setelien pinoamiseen ja lukitsemiseen liittyviin ongelmiin on puututtava vakavasti, jotta kaikki yli 160 kaaviot olisivat jopa luettavia ja nautittavia. Tone Shpere teki samanlaisen virheen jo Solarspheren alkuaikoina, onneksi kaaviot olivat paljon helpompia, joten sekavaa nuottien sotkua ei ollut paljon.
melko hyvä peli, valitettavasti tarvitset enemmän kuin vain kaksi peukkua pelataksesi sitä. jopa perusasiat.
Tämä peli on hämmästyttävä, tämä auttaa harjoittelemaan tähtäämistä, hämmästyttävä peli!!!!
mukava käyttöliittymä ja kokemus, toivoen 2.0(
Sikäli kuin olen pelannut ystäväni puhelimella, näen, että tämä on loistava peli upealla soundtrackilla. Mutta kun lataan, olen pettynyt tosiasiaan, että sekä opetusohjelma että pelini kappale eivät toimi. en toista yhtään kappaletta, koska se latautui ja hyppäsi sitten välittömästi tulosnäyttöön. Latasin kappaleet uudelleen paljon aikaa lopettamalla pelin ja antamalla sen ladata kappaleen alussa, se ei silti toimi
Vau, vau hyvä fiilis, rakastan asetuksiasi ihmisille, jos heidän mielestään se viivästyy ja musiikki ei ole huono, jatka jatkamista, tee uusi, kiitos lol
Melko ainutlaatuinen rytmipeli joidenkin suosikkimerkkieni luoma. Se on hämmästyttävän herkkä eikä vaadi niin paljon offsetia kuin kaikki muu, mitä olen pelannut. Paljon ilmaista sisältöä, kohtuuhintaisia kappalepaketteja.
Se on loistava peli, jossa on potentiaalia, mutta se vaatii silti joitain muutoksia. 1.Pelin taustateema tekee nuottien näkemisen vaikeaksi. 2. Helpota pelaajien näkemään nuotit numeroinnilla eri värien sijaan, koska pelaajat hämmentävät, mitkä nuotit tulevat seuraavaksi. 3. Tee taukopainikkeesta napautus tai kaksoisnapautus sen sijaan, että pidät sitä painettuna. 4. Ajoitusilmaisin voidaan vaihtaa muihin juttuihin värien sijaan.
Kaunis 3D-rytmipeli, rytmiä vastaavat nuotinvärit on mielenkiintoinen mekaniikka pään ympärille.
Suuri ongelma tässä: Se ei anna minun todella pelata. Kun käynnistin sovelluksen ensimmäisen kerran, se puristi kaiken ja käynnistyi, mutta ääntä ei kuulunut. Joten istuin siellä hämmentyneenä ja päätin sitten käynnistää sen uudelleen. Heti kun tein, kyllä, sain äänen, mutta mitään ei voi toistaa. Opetusohjelmat eivät alkaneet (vilkkui "tervetuloa polytoneen!" ja palasi sitten valikkoon), kappaleet eivät latautuneet ja yleensä vain hämmentyivät. Siinä on kuitenkin uskomatonta potentiaalia, päivitetään jatkuvasti!
polytone Music jyiv
polytone Muzik ibe
Ei aukea
pelattavuus on aivan kauheaa
Se on hyvä peli iPadillani, mutta minulla on vanha Android-puhelin, ja kun avaan, valitsen englannin ja se kaatuu.
Todella hyvä peli! Suosittelen, että lisäät mukautettuja kappaleita, sillä se antaa yhteisön nousta ennennäkemättömiin korkeuksiin! (Varmista, että keksit menetelmän lisätä kappaleita, kuten mabye newgrounds?)
Laadukkaat kappaleet hyvin suunnitelluilla grafiikoilla, hienoa työtä!
Huono
on potentiaalia, mutta vaatii lisää hiomista, kuten asetusten siirtymää ja nopeutta selittävän tekstin suurentamista
DEAD WARFARE: RPG Zombie Shooting - Gun Games Δράση tgcj
Hyvä pelialusta
ei toimi kunnolla. opetusohjelmat eivät toimi tai kun yritän soittaa kappaleita. ei myöskään kuulu ääniä
Olisi parempi, jos voisin vähentää äänenvoimakkuutta.
Toimii täydellisesti puhelimessani!
tämä peli hyvä uusi pelikonsepti!
hei, niin hidas purkaminen
polytone Música tba
Olisi helpompaa ja parempaa, jos se vastaa kappaleiden rytmiä. Idk, jos se oli vain ensimmäinen pari, jonka tein, vai ovatko he kaikki sellaisia, mutta erittäin kovia ja turhauttavia, kun neliöt eivät ole edes musiikin tahdissa?
Tämä on hyvä peli!
Hieno peli kaverit. Erittäin nestemäinen mekaniikka. Yksi vaiva, joka minulla on tämän pelin kanssa, on se, miksi toisinaan peli antaa minulle välin puolivälissä, vaikka pidän sitä. Muuten, ehkä vaihtaa taukopainike napauttimeksi, mutta siinä se. Hienoa työtä kaverit!
Peli ei toiminut minulle ollenkaan. Siinä oli paljon potentiaalia. Se näytti hauskalta ainutlaatuiselta peliltä. Olisin ollut innoissani koukussa tähän peliin, mutta se ei valitettavasti toiminut minulle.
peli ei käynnisty!
Peli kaipaa kipeästi päivitystä. Olen avannut jokaisen kappaleen lukituksen ja pelannut jokaisen kappaleen, joka on todella vanhentumassa
Toivottavasti he lisäävät kunnollisia kappaleita kuin trance-kappaleita.
Pelissä on erittäin mielenkiintoinen konsepti ja se on hyvin värikäs, vaikka minun on vaikea pelata. :]
Vaikuttaa hauskalta peliltä, mutta kaatuu joka kerta kun painan starttia. Annoin sovellukselle tallennusluvan, eikä silti tapahtunut mitään. Lisäksi se poisti taustakuvani jostain syystä...?
Käsin valittua musiikkia ja huolellisesti laaditut kartat rytmipelien virkistävään makuun.
Naaaaaiiiceeee
ongelman korjaus! kun et voi aloittaa soittoa kappaleen valinnan jälkeen ja se on valmis, sinun tarvitsee vain antaa lupa tallennukseen. Löydät tämän asetuksista, sitten sovellukset valitsevat monisävyn ja siirryt luvan kohdalle, löydät sieltä tallennustilan ja kytket sen päälle, jos se on päällä, ja yritä sitten uudelleen.
Kun asensin sen, käynnistin sovelluksen, mutta se vain istui mustalla näytöllä eikä käynnistynyt. Yritin sekä käynnistää puhelimen uudelleen että tyhjentää välimuistin, mutta silti se vain istui mustalla näytöllä. eikö se ole yhteensopiva puhelimeni kanssa vai pitääkö minun odottaa hetki?
Peli pelattiin 5* hyvin!Nyt 1* uuden päivityksen jälkeen.peli nyt ei edes lataudu, nousee noin 15:een ja katkeaa kokonaan. Korjaa tämä ongelma! Pelasin vasta viime viikolla. Nyt en voi pelata sitä mitä niin koskaan. Nautin todella pelistä.
Tämä on itse asiassa hämmästyttävä pelikonsepti, rytmipelit, mutta se on enemmän fps kuin dynamix, voez, deemo ja lanota. Tämä on ensimmäinen kerta, kun pelaan rhythm fps -peliä, olen niin innoissani, että koska olen rytmiammattilainen, olen jopa innokas pelaamaan kovaa ja vaikeaa opetusohjelman jälkeen.Diff-säätimen (note aaproach), nopeuden ja äänen asetus tekee siitä todella täydellisen minulle, en voi lukea jokaista nuottia, koska ne tulevat hitaasti, mutta nopeuden muuttamisen jälkeen voin saavuttaa suuremman pistemäärän: ) Kaiken kaikkiaan rakastan tätä peliä, todella paras peli minulle rytmipelaajataitojeni lisäämiseen. Ehkä ostan kaaviostasi, jos minulla on vähän rahaa. Kiitos tämän pelin luomisesta, pysykää päättäväisinä jatkossa, kehittäjät...
Jopa Se on vaikeaa, ruutujen ajoitus edistyneestä vaikeimpiin, se on haastavaa.
polytone Musiqi yfqk